دستگیری عبدالمالک(مشروب فروش) و شادی شیعیان و اهل سنت در بلوچستان



شنیده ها حاکی از خوشحالی بی اندازه و .اشک شوق و پخش شیرینی توسط مردم در شهرهای استان سیستان و بلوچستان خصوصا خانواده های شهدایی که توسط این شرور کشته شده بودند( چه سنی و چه شیعه) شده است. اعلامیه و بیانیه هایی از طرف مردم این خطه از جمله مولوی های اهل سنت .ایمه جمعه .پیا مهای مردمی به همدیگر .و.......... همه و همه فقط شادی این استان میباشد که علاوه بر این استان شادی مردم کشور را در بر داشته است .



محمد ميري يكي از شهروندان زاهداني گفت: مالك ريگي بيشترين جنايت‌ها را عليه مردم بي‌گناه انجام داده است و دستگيري اين جنايتكار تمام ملت ايران بخصوص مردم سيستان و بلوچستان را شاد كرده است.

رضا يوسفي يكي ديگر از شهروندان گفت: از صبح امروز پيامهاي تبريك بين مردم رواج پيدا كرده و بسياري از شهروندان اعم از شيعه و سني شادمان شدند برادر يكي از شهدايي كه توسط اين جنايتكار به شهادت رسيد، گفت: دستگيري اين جاني، كار خدا بود زيرا خداوند خودش فرموده است كه خونخواه مظلوم است و اتفاق دستگيري مالك ريگي عنايت خاص خداوند بود.

زاهد شيخي با تقدير از سربازان گمنام امام زمان (عج) افزود: سربازان گمنام امام زمان (عج) با اين اقدام آن هم در آستانه سالروز آغاز حكومت عدل امام مهدي (عج) قلب خانواده شهدا و مردم را شاد كرد.

حميد سرحدي يكي از شهروندان زاهداني در حالي كه اشك شوق از چشمانش جاري بود اين موفقيت بزرگ را به مسئولان و مردم داغديده تبريك گفت و اظهار داشت: خوشحاليم كه زنده‌ايم و خبر دستگيري اين شرور بي‌دين را مي‌شنويم.
بهزاد شه‌بخش از شهروندان اهل سنت منطقه نيز گفت: همانطور از خبر دستگيرش خوشحال شديم مجازاتش را نيز از مسئولان خواهانيم.
يكي از اقوام خانواده شهداي حادثه تروريستي تاسوكي نيز افزود: اميدواريم در 26 اسفندماه امسال كه مقارن با سالگرد حادثه تاسوكي زابل است مجازات عبدالمالك ريگي را نيز همزمان جشن بگيريم تا شايد اين امر از درد و آلام خانواده‌هاي سردار شهيد شوشتري، سردار محمد‌زاده، مهدي كيخا، مسلم كيخا و شهيد ذوالفقاري بكاهد.

دست مریزاد سربازان گمنام امام زمان (عج)روح شهدا و امام رو شاد کردند

گوشه ای از جنایات این شرور را در مطلب قبلیم ببینید

۷ نظر:

محمد گفت...

واقعا دست سربازان گمنام امام زمان درد نکنه . چه خونهای بی گناهی که این کفتار سفاک بر زمین نریخته و چه خانواده ها که داغ عزیزانشان را به دل ندارند

محم گفت...

ما هم خوشحالیم ..فقط یه سوال علت اینکه این شرور ادمکش را مشروب فروش نامید ه اید چییست

دادشاه گفت...

مشروب فروشی و قاچاق مواد مخدر کار اولیه این شخص بوده که به خاطر تحت تعقیب بودن به پاکستان رفته و در یکی از مدارس وهابی ها مشغول تحصیل شده و سپس دم از جندالله (جند الشیطان)بودن زد.....وامروز هم که قبل از پروازش از دبی به قزاقستان در فرودگاه دستگیر شد و باعث خوشحالی همه جنداللهیان حقیقی شد

مجید گفت...

سلام جیگر دستت طلا

ناشناس گفت...

کاش ما هم در بلوجستان بودیم و با انها شادی میکردیم.اما دست هر چی سرباز امام زمانه درد نکنه اشک شوق ملت رو در اوردند

ناشناس گفت...

سلام کور شه هر کی نمیتونه ببینه مخصوصا وهابیای عمری

ناشناس گفت...

امیدوارم هر چی تو فکر عبدالمالکه محو از ازمین بشه ...کجای کارید عربستان پر عبذالمالکه که در حقیقت عبدالشیطانند