فرار رو به جلو جندالله و همدستانش


فرار رو به جلو و دستپاچگی بیش از حد گروهک تروریستی جندالشیطان و همدستانشان


بعد از



دستگیری رهبر این گروهک برای شستن خونهای مردم بیگناه از دستانشان به شدت


شتاب گرفته ""که از مصیبت گرفتاری عبدالمالک نیز سختتر شده . .. شبکه ها


.سازمانهای اطلاعاتی . کشورهای همسایه و ...............جا دارد از عمل فداکارانه


سربازان گمنام امام زمان (عج) تقدیر و تشکر فراوان شود



که باعث هول و هراس این کشورها ورجز خوانیشان را تبدیل به ننه من غریبم کرده به

چند مورد نگاه کنید


سفير پاکستان در تهران پس از چندين سال عدم همکاري:دستگيري ريگي بدون کمک اسلام آباد امکانپذير نبود!


سفير پاکستان در تهران نقش کشورش در اين زمينه را خيلي مهم دانست و مدعي شد بدون کمک اسلام آباد اين عمليات چشم انداز موفقي نمي توانست داشته باشد!

به گزارش مهر،"محمد بخش عباسي" در يک نشست رسانه اي و در جمع خبرنگاران در سفارت پاکستان در تهران ادعا کرد بدون کمک پاکستان دستگيري سرکرده گروهک تروريستي جندالله امکان پذير نبوده است.
اين در حالي است که شبکه هاي العربيه و الجزيره نيز در پي موفقيت بسيار بزرگ جمهوري اسلامي ايران در دستگيري سرکرده اشرار و تروريستهاي شرق با انتشار خبرهاي ساختگي تلاش کردند اين دستاورد بزرگ اطلاعاتي کشورمان را کم رنگ نشان دهند؛ در اين زمينه الجزيره به نقل از خبرنگار خود در اسلام آباد مدعي شد پاکستان يک هفته پيش عبدالمالک ريگي را تحويل ايران داده است و اظهارات مقامهاي ايراني درباره بازداشت ريگي صحت ندارد.

لازم به ذکر است دستگاه اطلاعاتي دولت پاکستان اخيرا قرارداد مهمي با سيا به امضا رسانده است. علاوه بر اين دولت اين کشور عليرغم مناسبات خيلي دوستانه کشورمان با پاکستان در مواردي چون فعاليت شبکه تروريستي جندالله و رفت و آمدهاي مکرر ريگي به اين کشور با ذکر بهانه هاي مختلف از همکاري صميمانه خودداري نموده است. ريگي در برخي مصاحبه ها و گفتگوهايش صراحتا عنوان کرده بود که ترددش از حوالي مرزهاي مير جاوه به خاک پاکستان با هماهنگي بوده است.


به اين موضوع مي توان ضعف يا عدم اراده دولت پاکستان در برخورد با عاملان ربودن عطار زاده ديپلمات کشورمان در اين کشور را افزود که رفتارهايي مغاير با حسن همواري و علايق دو ملت و دو کشور است.

يادآوري مي شود سفير کشورمان در اسلام آباد نيز ديروز اعلام کرده بود پاکستان در دستگيري ريگي نقشي نداشته است.



گروهک تروريستي جندالله در واکنش به خبر دستگيري عبدالمالک ريگي بيانيه اي منتشر کرد .

به گزارش خبرآنلاين در اين بيانيه که در سايت اين گروهک تروريستي منتشر شده ، دستگيري رهبر اين گروهک ،حادثه اي تلخ و دردناک! توصيف شده است .

گروهک تروريستي جندالله هم چنين در ادعايي واهي ، گفت که ايران با کمک همکاري سرويسهاي اطلاعاتي کشورهاي غرب موفق به دستگيري ريگي شده است .
حاميان ريگي هم چنين دستگيري رهبر تروريستشان را قضاء و فيصله الهي دانستند.

در بخشي ا زاين بيانيه ادعا شده است که « ما به زودي مدارکي را از همکاري امريکا و انگليس و سرويسهاي اطلاعاتي منطقه را با ايران ارائه خواهيم داد
کمپ امریکاییان


*به گزارش ايرنا، در بيانيه اي که سفارت انگليس در تهران در رابطه با دستگيري عبدالمالک ريگي منتشر کرده است، آمده: عبدالمالک ريگي تروريستي است که مسئول حملات نفرت آوري است و باعث کشته شدن ايرانيان بيگناه زيادي شده است
گفتني است اين بيانيه در حالي منتشر مي شود که حيدر مصلحي وزير اطلاعات امروزدر نشستي مطبوعاتي از ارتباط عبدالمالک ريگي سرکرده گروهک تروريستي شرق کشور با آمريکا، برخي از کشورهاي اروپايي، رژيم صهيونيستي و برخي از کشورهاي منطقه خبر داده بود.



**شبکه پرس تي وي اقدام به پخش اعترافات عبدالمالک ريگي، سرکرده گروهک تروريستي شرق کشور کرد.
ريگي اعتراف کرد که چگونه با نيروهاي آمريکايي همکاري کرده است و چگونه از سوي آن ها هدايت و تغذيه مي شده است.




روزنامه آمريکايي "کريسچن ساينس مانيتور" در شماره روز چهارشنبه خود به نقل از شبکه خبري "اي بي سي" نوشت: چندين رسانه گروهي جهان از همکاري هاي سيا و ديگر دستگاههاي جاسوسي با عبدالمالک ريگي گزارش هايي را مخابره کرده اند.

شبکه خبري "اي بي سي " در آوريل سال 2007 گزارش داد که جندالله ( گروهک تروريستي ريگي ) به طور مخفيانه از سال 2005 تاکنون از سوي "سيا" مورد تشويق و حمايت قرار گرفته و مشورت هاي لازم به اين گروه داده مي شده است.


این روزنامه نوشت: نام اين گروه در ميان فهرست 45 گروهي که توسط وزارت امور خارجه آمريکا از آنها به عنوان سازمان هاي تروريستي خارجي ذکر شده نيامده است.

کريسچن ساينس مانيتور افزود: عبدالحميد ريگي برادر عبدالمالک در مصاحبه اي با شبکه تلويزيوني "الجزيره" گفته بود :" يک ژنرال آمريکايي در سال 2004 براي ملاقات با ريگي به اسلام آباد آمد. اين ژنرال آمريکايي به وي گفت که عمليات خود را فراتر از مرز سيستان و بلوچستان و حتي به تهران گسترش دهد. مالک در پاسخ به اين ژنرال گفت: اگر شما به من پول و تجهيزات کافي بدهيد، ما مي توانيم اين عمليات را انجام دهيم."



نشست اضطراري استخبارات عربستان بخاطر "ريگي"
معمولاً در چنين نشست هايي ، آنچه به عنوان اولين موضوع مورد بررسي قرار مي گيرد ، اتخاذ تدابيري براي کاستن از تبعات اعترافات فرد دستگير شده و اسناد و مدارکي است که به دست نيروهاي اطلاعاتي طرف مقابل مي افتد.
در پي دستگيري «عبدالمالک ريگي» در هواپيماي دوبي - بيشکک، مقامات سازمان استخبارات عربستان و يک مقام سفارت پاکستان، طي جلسه‏اي اضطراري در رياض، به بررسي اين موضوع پرداخته‏اند.
(قبل از دستگیری ریگی)

اين منبع مطلع با اشاره به اسناد و مدارک و نيز اعترافات اعضاي گروه ريگي که پيشتر دستگير شده بودند اظهار داشت: در اين که گروه تروريستي ريگي تحت حمايت عربستان بوده ، ترديدي نيست ولي هنوز نمي دانيم تا کنون چه مقدار کمک مالي در اختيار ريگي قرار گرفته است ولي قدر مسلم مي توان از صدها ميليون دلار سخن گفت.
وي با بيان اين که بعد از ترور شهيد المبحوح در دوبي ، برخي دشمنان ايران ، گفتند که اين ترور ، پيامي براي ايران بود ، اظهار داشت: حالا ما هم مي گوييم که عمليات پيچيده دستگيري بن لادن ايراني (ريگي) هم پيام ما به آنهاست و اميدواريم اين پيام را درست درک کنند.
(بعد از دستگیری از شدت گریه عینکی و پیر شدند)

۱ نظر:

ناشناس گفت...

عالی و خنده دار مخصوصا اون شتره