تبعات دستگيري ريگي


عضو شوراي سردبيري روزنامه ايران گفت: بازداشت معصومي نژاد در ايتاليا از تبعات دستگيري تروريست ، عبدالمالک ريگي است.


نيلي در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزي خبر گفت: دستگيري يک خبرنگار در کشوري مانند ايتاليا به اتهام ارتباط با شهروندان نشان مي دهد که نگاه آنها به عرصه خبر چگونه است.

وي افزود : غربي ها بيشتر کشورها از جمله ايران را به ايجاد فضاي بسته در حوزه خبر متهم مي کنند ، درحالي که خودشان انتظار دارند خبرنگاران هيچ ارتباطي با شهروندان نداشته باشند.

نيلي افزود : بيشتر گزارش هاي معصومي نژاد خارج از مسائل سياسي بوده و بيشتر حوزه هاي اجتماعي و فرهنگي را پوشش مي داده است با اين حال به داشتن ارتباط هاي مشکوک محکوم شده است که اين مسئله با توجه به وقايع اخير کشور قابل تأمل است.

وي تصريح کرد: با وجود دخالت برخي خبرنگاران خارجي در آشوب هاي داخلي،بعد از دستگيري ، دولت هاي متبوع آنها اعتراض مي کردند در حالي که اين افراد در آشوب ها از نمادهاي آشوب استفاده يا دعوت به آشوب مي کردند.

نيلي گفت: البته اين مسائل درکشوري که ادواردو آنيلي را پس از آنکه به طرز فجيعي به قتل مي رسانند آن را خودکشي اعلام مي کنند عجيب نيست وطبيعي است خبرنگاران ديگر هم به قاچاق اسلحه متهم شوند.

وي افزود: آنها برابر همه رسانه ها ، با نمايش مضحک چند اسلحه ادعا مي کنند که يک خبرنگار قاچاق اسلحه مي کرده است در حاليکه به نظر مي رسد اين ها از تبعات دستگيري يک تروريست به نام ريگي است.

نيلي تصريح کرد: دولت ايتاليا که باآمدن برلوسکوني به عاملي عملياتي براي کاخ سفيد تبديل شده است ، بعيد نيست به خاطر عصبانيت کاخ سفيد از دستگيري ريگي شرور شرق کشورمان ، چنين اتهاماتي را مطرح کرده است.

عضو شوراي سردبيري روزنامه ايران گفت: آنها براي هدف خود يک خبرنگار را انتخاب و آنقدر اين خبر را پررنگ مي کنند که حاشيه هاي دستگيري تروريست شرق کشور که در اعترافات خود به ارتباط مستقيم با آمريکا و عوامل آن اعتراف مي کند ، کمرنگ شود.

۳ نظر:

محمود گفت...

سلام علیکم:

متأسفانه برخی از برادران ما اهل سنت ، تحت تأثیر تبلیغات وهابیان قرار گرفته و اندک اندک به راهی می روند که سرانجام آن جز تکفیر مسلمانان کنونی و مسلمانان صدر اسلام تا کنون نیست. آنان تحت تأثیر افکار غلط که سر منشآ آن ، ابن تیمیه و محمد بن عبدالوهاب است؛ توسل را نوعی شرک به حساب می آورند...

با مطلب زیر به روز هستیم:

سخنانی از بزرگان اهل سنت، دربارهٔ صحت توسل!

http://imam-ali-mola.blogfa.com/post-14.aspx

موفق و سربلند باشید.

ناشناس گفت...

با سلام.
بسیار قشنگ و مفید بود.

اگه کسی میخواد برای امام زمانش کاری کنه بیاد در این طرح شرکت کنه.
اگه تونستید دیگران رو هم از این طرح خبر کنید تا همه از این ثواب بهره مند شویم.

یا علی
به امید ظهور[گل]

www.mazlomtarinemam.blogfa.com

ناشناس گفت...

با سلام.
بسیار قشنگ و مفید بود.

اگه کسی میخواد برای امام زمانش کاری کنه بیاد در این طرح شرکت کنه.
اگه تونستید دیگران رو هم از این طرح خبر کنید تا همه از این ثواب بهره مند شویم.

یا علی
به امید ظهور[گل]