اعترافات ربگی در نتیجه تهدید به تجاوز جنسی



در حالیکه رسانه های بعضی از کشورهای عربی الخصوص العربیه عربستان سعودی طی سالهای اخیر بازوی رسانه ای گروهک جندالله بوده اند ، بعد از دستیگری سرکرده جنایتکار این گروه تروریستی تلاش جدیدی را برای بازسازی و حفظ تدوام گروه ریگی آغاز کرده اند.

به گزارش زاهدان پرس در اینباره روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن که كه در انتشار اخبار علیه گروههای مقاومت فلسطینی شهره است، طی مصاحبه ای با سخنگوی گروه تروریستی جندالله سعی کرد این گروه را همچنان در افکار عمومی زنده نگه دارد.

در این مصاحبه سعی شده قدرت اطلاعاتی و امنیتی ایران کمرنگ نشان داده شود و دستگیری ریگی را به همکاری دیگر کشورها حتی موساد و امریکا نسبت داده شود!

در این مصاحبه همچنین همکاری سازمانهای اطلاعاتی عربی با گروه جندالله تکذیب شده است و سخنگویی این گروه با وجود اعترافات سرکرده جندالله و شواهد و مدارک مستدلل و افشای بعضی از رسانه های غربی از حمایت های مالی آمریکایی ها از این گروه تروریستی اظهار داشته : هیچ قدرت خارجی و بیگانه ای از جنبش حمایت و پشتیبانی نمی کند و ما هیچگونه کمکی را از هیچ حکومتی دریافت نکرده ایم.

سخنگوی جندالله در ادعای جالب نیز درباره اعترافات ریگی مدعی شد: این اعترافات در نتیجه تهدید وی به تجاوز جنسی صورت گرفته و هرگز اینگونه اعترافات نشاط و فعالیتهای ما را تحت الشعاع قرار نخواهد داد !!.

همچنین در این مصاحبه سخنگویی جندالله گروه خود را بعنوان یک جنبش سنی و بلوچ معرفی کرده و در ادامه خواخواهان رفع ظلم و احقاق حق تمامی اقوام ایرانی در سایه یک حکومت فدرال همچون حکومتهایی محلی (امارتی یا ایالتی)در مناطق بلوچستان ، کردستان و عربستان (خوزستان،بخش اعظم هرمزگان و بوشهر) شده است.

سخنگویی جنده الله در ادعای خنده دار نیز مدعی شده : درست است که امروز امیر جنبش دستگیر شده و دربند است اما او از همه اطلاعات مربوط به جنبش باخبر نبود !.

وی در پایان با اشاره به اینکه بین گروه جندالله و القاعده ارتباطی نیست گفته است ، ما جنبشی اسلامی و معتدل هستیم !

گفتنی است، در حالی روزنامه فرامنطقی الشرق الاوسط مصاحبه با سخنگویی این گروهک را منتشر کرده است که چندی قبل یک مقام وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از شبکه العربیه و روزنامه الشرق الاوسط به دلیل حمایت از مخالفان جمهوری اسلامی ایران قدردانی کرد.

این مقام صهیونیستی گفت : العربیه و روزنامه الشرق الاوسط همانطور که در زمان جنگ 22 روزه غزه از ما حمایت کردند و در کنار ما ایستادند امروز نیز در کنار ما از مخالفان ایران حمایت می کنند.

وی ادامه داد : اگر به شبکه العربیه نگاه کنید و آرام آن را نبینید تصور می کنید که این یک شبکه تلویزیونی اسرائیلی است .

همچنین شبکه العربیه و روزنامه الشرق الاوسط به همراه چند رسانه عربی در جنگ 22 روزه از سوی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی تقدیر شدند.

زیپی لیونی وزیرخارجه سابق اسرائیل نیز در آن زمان گفته بود که این افراد و رسانه ها برترین سفرای اسرائیل در جهان عرب هستند.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

توجیه به این خوبی نتونستند