اعلام نفرت طایفه ریگی از عبدالمالک


امام جمعه اهل سنت شهرک کهک زابل، در حاشیه گردهمایی سران طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان، گفت: عبدالمالک کسی است که حتی نماز برجنازه او جایز نیست .

به گزارش رسا ، مولوی در واخ، امام جمعه و مدرس حوزه علمیه اهل سنت شهرک کهک شهرستان زابل، در حاشیه گردهمایی سران طوایف و معتمدین سیستان و بلوچستان که برای قدردانی از اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در دستگیری عبدالمالک ریگی برگزار شد، در جمع خبرنگاران گفت: با دستگیری عبد المالک خداوند اعمال ننگین و اطرافیانش را رسوا کرد و انشاء الله اطرافیانش بزودی دستگیر خواهند شد .

وی تصریح کرد: عبدالمالک ریگی کسی است که حتی نماز بر جنازه او جایز نیست .

مولوی جان محمد نارویی، امام جمعه نصرت آباد زاهدان نیز اظهار داشت: از این اقدام نیروهای امنیتی همه خوشحال شدند و عبدالمالک ریگی یک لکه ننگ برای مردم استان سیستان و بلوچستان بود و ما قدردان این اقدام نیروهای امنیتی هستیم .

همچنین سردار بشیر احمد ریگی، رئیس طایفه ریگی گفت: عبدالمالک یک آدم کش بود که به هیچ کسی رحم نمی کرد و او مزدور و دروغگویی بود که هیچ جایگاهی بین مردم استان سیستان و بلوچستان نداشت .

مهدی گرگیچ، معتمد طایفه گرگیچ زاهدان نیز بیان کرد: دستگیری عبدالمالک ریگی خبر بسیار خوشحال کننده ای بود زیرا این فرد بنام اسلام و بلوچ و اهل سنت دست به شرارت و راهبندی می زد.

وی افزود: این فرد به کودک و بزرگسال رحم نمی کرد و مردم، ریش سفیدان و روحانیون اهل سنت راضی به ریختن خون هیچ کس نیستند و نخواهند بود

هیچ نظری موجود نیست: