فرار عبدالمالک ریگی او نهم چه فراری



بی مزه ترین جک قرن خبری در مورد عبدالمالک ریگی بود که عین خبر را اورده ام


.............................................................


فاکس نیوز (۶): عبدالمالک ريگي موفق به فرار شد



سايت مجاهدين جندالله، مدعي شد گروهك تروريستي رهبر جندالله كه روز سه‌شنبه با همكاري سازمان‌هاي امنيتي خارجي و وزارت اطلاعات ايران در پرواز دبي به قرقيزستان دستگير شده بود، با كمك افراد ناشناس متواري شده است.

يك منبع آگاه در گفت‌وگو با اين سايت، با بيان اين كه ريگي و همچنين نفر دوم گروه جندالله با يك هواپيماي جت خصوصي از دبي به فرودگاه مهرآباد منتقل شده بودند، گفت: «پس از تهيه عكس و فيلم از متهمان، با توجه به ترافيك تهران در آن ساعت و ضرورت بكارگيري حفاظت امنيتي فوق‌العاده به هنگام انتقال اين تروريست به محل امن در نظر گرفته شده، قرار شد از هليكوپتر استفاده شود.»

اين منبع با تأكيد بر اين كه بلافاصله يك فروند هلي‌كوپتر دولتي جهت انتقال متهمان هماهنگ شد، ادامه داد: «چند دقيقه پس از آغاز پرواز، هلي‌كوپتر ناگهان از مسير پروازي ابلاغ شده خارج شد و ديگر به پيام‌هاي برج مراقبت پاسخي نداد. پس از اين رخداد به دنبال تحقيقات براي شناسايي پرسنل تيم پروازي هلي‌كوپتر ربوده شده آغاز و دقايقي بعد مشخص شد كه هنوز هليكوپتر درخواست شده براي انتقال متهمان آماده نشده است.»

گفته مي‌شود هنوز مشخص نيست هلي‌كوپتري كه كادر پروازي و تيم حفاظتي داخل آن خود را از وزرات اطلاعات معرفي كردند چه كساني بوده‌اند، اما اين احتمال وجود دارد كه آن‌ها از افراد گروه جندالله باشند كه رهبر خود را از چنگ مأموران امنيتي ايران ربوده‌اند. افراد گروه تروريستي جندالله چند سال قبل در يكي از شهرهاي مرزي ايران با جعل لباس و ايجاد پست ايست بازرسي نيروي‌انتظامي، اقدام به گروگان‌گيري كرده بودند.

...........................................................................................................................................................

یاد اور میشوم عبدالمالک بعد فرارش هم اعتراف به همکاری با امریکا و انگلیس کرد


خجالت هم خوب چیزیه برا بعضیا

۱ نظر:

سيدمحمدباقري پور گفت...

با سلام وتقديم احترام
ازسايتتان بهره بردم بسيارجالب است ضمنًا
آدرس كتابهاي موبايلي ساخت خودم را دراختيارتان ميگذارم
درصورت تمايل دراختياردوستان قراردهيد
جهة اعتلاي فرهنگ غني اسلام استفاده ازكتابها رايگان است
http://www.hodablog.net/category/mobile-books/
http://hodablog.net