برخی جنایات وهابیت در ایران

فاجعه تاسوكى
در بيست و پنج اسفندماه 84 در ميانه جاده زابل - زاهدان، تاسوكي، فاجعه تروريستي دلخراشي رخ داد كه در آن بيست و دو تن از مسافرين عبوري در حالي كه دستها و چشمان آنها بسته شده بود، توسط گروه موسوم به جندالله به فيض شهادت نايل آمدند. هفت تن نيز مجروح گشته و هفت تن نيز به گروگان گرفته شدند كه يك تن در ايامي كه در اسارت گروه مذكور بود به شهادت رسيد و شش تن ديگر نيز بتدريج و در طي دويست روز آزاد شدند.


اظهارات رضا لك زايي

از رضا لك زايي دانشجويي است كه پنج ماه در اسارت اين گروه پرسيده شد: گروهي كه شما را به گروگان گرفته بود، چه كساني بودند و چه افكاري داشتند؟
پاسخ داد: گروه ، اعتقادات ضد شيعي داشتند. مي گفتند: شيعه معتقد به تحريف قرآن است. شيعه كافر، مشرك و نجس است و از اين رو معتقد بودند كشتن شيعه ثواب زيادي دارد. بر اساس چهار حرف شيعه مي گفتند: شين آن يعني شيطان، يايش يعني يهودي، عينش يعني عيسوي و هايش يعني هندو .
مى گفتند بدترين دشمن اسلام و قرآن شيعه است و به دليل لعن صحابه كرام و توسل به اهل بيت و زيارت قبور امامان و امام زادگان ]عليهم السلام [، كافر است. همچنين درباره امام خميني مي گفتند او در كتابش آنها مي گفتند كشف الاسرار دچار غلوّ شده و گفته: اهل بيت بر ذره ذره عالم، ولايت تكويني دارند و مقامشان از فرشتگان و پيامبران بالاتر است و به حليّت خون و مال سني ها فتوا داده و نيز به صيغه درآوردن دختر دو ساله!


انفجار خونين در اتوبوس سپاه

در پى حادثه تروريستى 25 بهمن 85 انفجار بمب در مسير يك دستگاه اتوبوس در زاهدان رخ داد، تعداد جانبخاتگان را 12 تن و مجروحان را 33 تن اعلام شد.


انفجار حسينيه متعلق به هييت رهپويان وصال شيرازو کشتن امام جمعه ايرانشهر و دهها جنايت ديگر«

هیچ نظری موجود نیست: